U skladu sa članom 24. Zakona o reviziji (Sl. Glasnik RS br. 73/19) zahteva da se u roku Društva za reviziju dužna su da najkasnije tri meseca od završetka svake poslovne godine, na Internet stranici društva za reviziju objavi Izveštaj o transparentnosti
Ukupan osnovni kapital iznosi 145.632,81 dinara.
Društvo je u 2023. godini ostvarilo poslovni prihod u iznosu od 36.675 hiljade dinara.
Od toga:
1. | Javna društva u skladu sa Zakonom o tržištu kapitala | 2.083 hiljada | dinara | |
2. | Velika pravna lica u skladu sa Zakonom o računovodstvu | 1.920 hiljade | dinara | |
3. | Prihodi od ostalih statutarnih revizija | 32.672 hiljada | dinara | |
Prihodi od revizije | 36.675 hiljada | dinara |
R. Br. | Poslovno ime | Matični broj | Datum zaključenja ugovora | Veličina | Oblik organi- zovanja | Predmet revizije |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | VINO KALEM AD , Velika Drenova | 07155447 | 30.09.2022. | malo | ad | finansijski izveštaji |
2 | ELKOK AD, Kosjerićć | 07606281 | 07.07.2022. | srednje | ad | finansijski izveštaji |
3 | VIK AD, Vršac | 08045283 | 11.04.2023. | malo | ad | finansijski izveštaji |
4 | IP PROSVETA AD | 07264348 | 26.07.2022 | malo | ad | finansijski izveštaji |
5 | NIP ZRENJANIN AD | 20054069 | 07.07.2022. | malo | ad | finansijski izveštaji |
6 | MING KOVAČNICA AD, Niš | 07583176 | 20.06.2022. | srednje | ad | finansijski izveštaji |
R. Br. | Poslovno ime | Matični broj | Datum zaključenja ugovora | Veličina | Oblik organi- zovanja | Predmet revizije |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | GOŠA AD | 08036403 | 30.09.2022. | veliko | ad | finansijski izveštaji |
2 | MSK AD AD, Kosjerićć | 07606281 | 26.07.2022. | veliko | ad | finansijski izveštaji |
R. Br. | Poslovno ime | Matični broj | dat. zaklj. ugovora | Veličina | Oblik organi- zovanja | Predmet revizije |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | PETERHOF DOO | 21430293 | 05.07.2022. | veliko | doo | finansijski izveštaji |
2 | VAKEL DOO | 07606281 | 15.06.2022. | veliko | doo | finansijski izveštaji |
3 | TRLIĆ, UB | 08045283 | 27.06.2022. | veliko | ZZ | finansijski izveštaji |
4 | JP Gradsko stambeno Beograd | 07264348 | 17.10.2022. | veliko | doo | finansijski izveštaji |
5 | NERETVA KOMERC DOO | 20054069 | 08.07.2022. | veliko | doo | finansijski izveštaji |
Društvo nije pružalo konsultantske usluge javnim društvima niti društvima povezanim sa javnim društvom iz člana 13. Pravilnika.
U skladu sa Međunarodnim standardima revizije, Kodeksom etike za profesionalne računovođe i Zakonom o Reviziji (Službeni glasnik RS br. 73/2019), direktor „Revizija Plus Pro“ d.o.o. Beograd donela je Pravilnik o obezbeđivanju sistema kontrole kvaliteta. Ovim Pravilnikom utvrđen je sistem upravljanja kvalitetom koji se primenjuje u delatnosti revizije finansijskih izveštaja i svih drugih vidova revizije, ekonomskih usluga, konsalting i menadžment poslova.
Cilj Pravilnika je primenjivanje politika i postupaka kontrole kako bi se omogućilo da se sve usluge tretiraju skladu sa Međunarodnim standardima.
Društvo ovim uspostavlja sistem kontrole kvaliteta za usluge uveravanja koji se sastoji iz definisanja politika i procedura kvaliteta u sledećim oblastima:
Sprovodeći usvojene mere iz Pravilnika svi učesnici u postupku pružanja usluga upoznati sa sadržajem Pravilnika i dosledno primenjuju njegove odredbe.
Kao odgovorno lice izjavljujem da se društvo i zaposleni u društvu u svemu pridržavaju procedura i postupaka u sistema kontrole kvaliteta koji su opisani u Pravilniku. Poslednja interna kontrola u Društvu obavljena 23.09.2023. godine.
Izjavljujemo da je uspostavljen sistem internih kontrola u društvu "Revizija Plus Pro" d.o.o. i da potpuno funkcioniše u skladu sa MSR, Etičkim kodeksom i Metodologijom vršenja poslova eksterne revizije.
PPoslednja provera kvaliteta rada Društva od strane Komisije za hartije od vrednosti Republike Srbije obavljena je 30.08.2021. godine.
Poslednja provera kvaliteta rada Društva u vezi sprovodjenja Zakona o sprečavanju pranja novca i finansiranja terorizma od strane Komisije za hartije od vrednosti Republike Srbije obavljena je 21.07.2022. godine.
Društvo u pisanoj formi svake godine obezbeđuje potvrdu o nezavisnosti kojom potvrđuje svoju nezavisnost, nezavisnost licenciranih i ovlašćenih revizora, kao i i drugih lica koja su zaposlena u Društvu kojima su povereni pojedini poslovi u postupku revizije, od obveznika revizije. U skladu sa tim Društvo uspostavlja politike i procedure koje će joj omogućiti uveravanje u razumnoj meri da su Društvo i njeni zaposleni nezavisni u okolnostima koje predviđa Kodeks etike za profesionalne računovođe. Striktno pridržavanje ovih politika i procedura omogućava Društvu da identifikuje i proceni okolnosti i odnose koji mogu ugroziti nezavisnost i da preduzme odgovarajuće mere kako bi se pretnje otklonile ili svele na prihvatljiv nivo.
Sva lica na koja se odnose zahtevi za nezavisnošću (partneri angažovanja, licencirani i ovlašćeni revizori i druga lica angažovana na poslovima revizije) dužna su da u slučaju postojanja okolnosti ili odnosa koji uzrokuju moguće pretnje nezavisnosti, u najkraćem roku o tome obaveste direktora Društva, kako bi se preduzele odgovarajuće aktivnosti.
Okolnosti i odnosi koji mogu ugroziti nezavisnost utvrđeni su:
Sva zaposlena lica u Društvu su obaveštena o mestu arhiviranja navedenih propisa i dokumenata i proceduri za korišćenje istih.
Obaveštenje o postojanju okolnosti ili odnosa koji mogu ugroziti nezavisnost vrši se pismenim putem. Zaposleni je u obavezi da obaveštenje o postojanju potencijalnih pretnji po nezavisnost prosledi direktoru Društva u što kraćem vremenu nakon otkrivanja istih.
Svaka identifikovana pretnja će biti sagledana od direktora Društva ili lica kojeg direktor imenuje. U slučaju potrebe, mogu se tražiti detaljnije informacije koje su neophodne za utvrđivanje daljih procedura.
Društvo ažurira sve podatke u vezi sa nezavisnošću i preduzima odgovarajuće aktivnosti u vezi sa otkrivenim pretnjama nezavisnosti. Sve odluke, kao i pravac delovanja, biće dokumentovani u potpunosti.
Društvo pribavlja, na godišnjem nivou, potvrdu o usaglašenosti sa politikama i procedurama u vezi nezavisnosti, u pisanom obliku, od svih zaposlenih od kojih se u skladu sa relevantnim etičkim zahtevima, zahteva da budu nezavisni.
Direktor potpisuju u ime firme izjavu o nezavisnosti, Partner angažovanja i lica angažovana na konkretnoj reviziji potpisuju izjave o nezavisnosti za svakog klijenta pojedinačno.
Ovim izjavljujem da privredno društvo "Revizija Plus Pro" doo, Beograd utvrđuje i sprovodi program profesionalnog usavršavanja zaposlenih na poslovima eksterne revizije, a naročito Ovlašćenih licenciranih revizora.
U cilju sticanja i održavanja potrebnih znanja, veština i sposobnosti u obavljanju poslova revizije finansijskih izveštaja, društvo je uspostavilo politiku i plan kontinuiranog profesionalnog usavršavanja. Ona se ostvaruje preko održavanja internih sastanaka radi razmene i prenošenja iskustva usmerenog u svrhu zadovoljavanja standarda kvalteta, predavanja i drugih vidova edukacije, radi osposobljavanja zaposlenih u složenosti, kvalitetu i u skladu sa etičkim kodeksima obavljanja poslova revizije.
U Društvu su utvrđeni načini komuniciranja i odgovornosti za komuniciranje, odnosno informisanje zaposlenih o aktuelnim dešavanjima, eventualnim promenama kao i saopštavanja od rukovodilaca u vezi posla, odnosno zahteva za kvalitet kao i zahteva svih zaiteresovanih strana u procesu pružanja usluga.
Uobičajeni načini komuniciranja u Društvu su kroz:
Zaposleni su dužni da se svakodnevno informišu o sadržaju, e-mail pošte i drugih vidova interne komunikacije. Rukovodstvo aktivno podstiče dobijanje povratnih informacija od osoblja.
Program kontinuiranog profesionalnog usavršavanja se sprovodi na sledeći način:
Društvo za računovodstvo i reviziju „Revizija Plus Pro“ d.o.o. Beograd ima Pravilnik o sistematizaciji radnih mesta. Pravilnikom su utvrđeni kriterijumi za svako radno mesto sa svim parametrima koji se vrednuju određenim brojem bodova iz čega proizilazi zarada i naknade zarada, nagrade, stimulacije i druga primanja.
Parametri su:
Parametri se izražavaju u 3 osnovna nivoa kao:
Parametri koji su ključni pri utvrđivanju zarada revizorskih partnera koji su obavljali revizije finansijskih izveštaja kod javnih društava, ne razlikuju se od parametara koji se primenjuju i kod drugih društava.
Informacija o zaradama ključnih partnera i zaposlenih na poslovima revizije su poslovna tajna u skladu sa Pravilnikom i Ugovorima o radu.
U skladu sa članom 50 Zakona o reviziji, društvo vrši rotaciju ključnih revizorskih partnera.
Beograd 29.03.2024. godine
DIREKTOR | |
Revizija Plus PRO
Vojvode Dobrnjca 28
11000 Beograd
+381 11 339 0293
+381 11 406 2831
revpluspro@sbb.rs
office@revizijapluspro.co.rs